Gyakran feltett kérdések
Megrendeléssel kapcsolatos kérdések:
Mi a teendő, ha törölni szeretném a megrendelt terméket?
Kérjük, írj az e-mailes ügyfélszolgálatunkra egy levelet a törlési szándékodról. ([email protected])
Melyik futárszolgálat szállítja ki a megrendelésemet?
A GLS futárszolgálattal dolgozunk együtt.
Hol látom a csomagom követési számát?
Amikor útnak indítjuk a csomagot, a rendszerünk automatikus üzenetet küld a megadott email címre, amely tartalmazni fogja a GLS által megadott követési számot.
Ide kattintva is meglehet nézni hol jár a csomag.
Mennyi a kiszállítási idő?
Készleten lévő termékeknél a rendelés leadásától számított 1-3 munkanap, előrendelhető termékeknél 5-10 munkanap
Személyesen szeretném átvenni a rendelésemet, mi a teendő?
A személyes átvétel az óbudai bemutatótermükben lehetséges:
Telefon: 06 20 981 70 54
Helyszín:
1037 Budapest Bécsi út 314. (Bóbita pékség és Emil Cukrászda között)
Nyitvatartás:
Hétfő-Péntek: 10:00 – 18:00
Szombat: 10:00 – 14:00
Amennyiben meggondoltam magam, mennyi időn belül küldhetem vissza a terméket?
A termék megérkezésétől számított 14 napon belül.
Tudok utánvéttel fizetni a futárnak?
Természetesen, készpénzben vagy kártyával is lehetséges az utánvétes fizetés. Ebben az esetben ezt a fizetési módot kell választani a megrendelés leadásakor.
Kifizettem előre a terméket bankkártyával, de szeretném lemondani. Mi a teendő?
Írj egy üzenetet a törlési szándékodról az [email protected] email címre. Mivel a rendelés leadáskor csak előzetes bankkártya autorizáció történik, így nem teljesülés esetén a bank általában néhány napon belül feloldja számládon a zárolt összeget. Amennyiben a terméket már feladtuk részedre, úgy a termék visszaérkezését követően tudjuk elindítani a vételár visszaküldési tranzakciót.
Nem kaptam visszaigazoló e-mailt, pedig biztosan leadtam a rendelésem. Mit tegyek?
Ha a visszaigazoló e-mailt a SPAM mappában sem találod, mindenképp írj nekünk az [email protected] e-mail címre. 24 órán belül válaszolunk minden e-mailre.
Rendeltem BIBS cumit, de szeretném nagyobbra cserélni. Mi a teendőm?
Sajnáljuk, de cumit higiéniai okokból nem tudunk cserélni. Köszönjük a megértést!
Rendeltem Cóndor zoknit és harisnyát, de szeretném cserélni. Mi a teendőm?
Sajnáljuk, de zoknit és harisnyát a termék jellegéből és higiéniai okokból nem tudunk cserélni. Köszönjük a megértést!
Mi történik, ha visszaküldöm a terméket?
Ha bármely tételt visszaküldesz, ennek ellenértékét az eredeti fizetési módon visszafizetjük neked, a visszaküldés szállítási díjának levonásával. A kártyával fizetett tételek összegét jellemzően a kártyádra fizetjük vissza, az átvételkor készpénzben kiegyenlített összeg esetén meg kell adnod banki adataidat.