Gyakran feltett kérdések

Gyakran feltett kérdések

Megrendeléssel kapcsolatos kérdések:

Mi a teendő, ha törölni szeretném a megrendelt terméket?

Kérjük, írj az e-mailes ügyfélszolgálatunkra egy levelet a törlési szándékodról. ([email protected])

Melyik futárszolgálat szállítja ki a megrendelésemet?

A GLS futárszolgálattal dolgozunk együtt.

Hol látom a csomagom követési számát?

Amikor útnak indítjuk a csomagot, a rendszerünk automatikus üzenetet küld a megadott email címre, amely tartalmazni fogja a GLS által megadott követési számot.

Ide kattintva is meglehet nézni hol jár a csomag.

Mennyi a kiszállítási idő?

Készleten lévő termékeknél a rendelés leadásától számított 1-3 munkanap, előrendelhető termékeknél 5-10 munkanap

Személyesen szeretném átvenni a rendelésemet, mi a teendő?

A személyes átvétel az óbudai bemutatótermükben lehetséges:

Telefon: 06 20 981 70 54

Helyszín:
1037 Budapest Bécsi út 314. (Bóbita pékség és Emil Cukrászda között)

Nyitvatartás:

Hétfő-Péntek: 10:00 – 18:00
Szombat: 10:00 – 14:00

Amennyiben meggondoltam magam, mennyi időn belül küldhetem vissza a terméket?

A termék megérkezésétől számított 14 napon belül.

Tudok utánvéttel fizetni a futárnak?

Természetesen, készpénzben vagy kártyával is lehetséges az utánvétes fizetés. Ebben az esetben ezt a fizetési módot kell választani a megrendelés leadásakor.

Kifizettem előre a terméket bankkártyával, de szeretném lemondani. Mi a teendő?

Írj egy üzenetet a törlési szándékodról az [email protected] email címre. Mivel a rendelés leadáskor csak előzetes bankkártya autorizáció történik, így nem teljesülés esetén a bank általában néhány napon belül feloldja számládon a zárolt összeget. Amennyiben a terméket már feladtuk részedre, úgy a termék visszaérkezését követően tudjuk elindítani a vételár visszaküldési tranzakciót.

Nem kaptam visszaigazoló e-mailt, pedig biztosan leadtam a rendelésem. Mit tegyek?

Ha a visszaigazoló e-mailt a SPAM mappában sem találod, mindenképp írj nekünk az [email protected] e-mail címre. 24 órán belül válaszolunk minden e-mailre.

Rendeltem BIBS cumit, de szeretném nagyobbra cserélni. Mi a teendőm?

Sajnáljuk, de cumit higiéniai okokból nem tudunk cserélni. Köszönjük a megértést!

Rendeltem Cóndor zoknit és harisnyát, de szeretném cserélni. Mi a teendőm?

Sajnáljuk, de zoknit és harisnyát a termék jellegéből és higiéniai okokból nem tudunk cserélni. Köszönjük a megértést!

Mi történik, ha visszaküldöm a terméket?

Ha bármely tételt visszaküldesz, ennek ellenértékét az eredeti fizetési módon visszafizetjük neked, a visszaküldés szállítási díjának levonásával. A kártyával fizetett tételek összegét jellemzően a kártyádra fizetjük vissza, az átvételkor készpénzben kiegyenlített összeg esetén meg kell adnod banki adataidat.